Unable to open an initial console

Neděle Říjen 5 12:39:56 CEST 2003

On Sat, Oct 04, 2003 at 08:57:00PM +0200, Michal Semler (volny.cz) wrote:
> [...]
> RAID jsem vytvoril v radici a snazim se na ten stroj nainstalovat Debiana.
>
> Ten bohuzel tenhle radic nezna, takze jsem nainstalil jadro 2.2 na IDE disk a
> system z disku s tim, ze jsem na jinem stroji prelozil jadro pro tu masinu s
> tim radicem, to jsem skopcil na ten IDE disk, nahral lilo a bootnul a potom
> chtel az uvidim ten raid vytvorit na nem filesystem, tarnout particii a
> rozalit ji tam...
>
> A ted to prijde... Najedou obe jadra, obe pripoji root filesystem EXT3(2.2
> pripoji jako EXT2) mno a 2.4 vyhnije na teto hlasce a jadro zpanikari s tim

Jste si jisty, ze se vubec neco pripoji? Jste si jisty, ze v tom jadre
neco nechybi? Funguje to jadro na normalnim IDE?

> Kdyz dam init=/dev/sh, tak to nezpanikari ale taky se to nerozjede a zustane
> to viset proste ve vetru a at si pisu co chci.

Jina architektura knihoven nez je skutecny CPU?

> mam jak /dev/console, tak /dev/ttyS* i v tom 2.4 jadre virtual terminal...

Spise budete potrebovat /dev/tty[0-6], mozna i /dev/ttyp[0-6]

> uz vazne nechapu co mu chybi...
>
> PORADTE :(
>
> Tuhle konferenci normalne neodebiram, tak prosim odpovedi mi poslete jako
> CC...

Tohle je docela drze. Nechtel byste abych Vam i ohral obed a uvaril
kafe? K cemu se tedy zde ptate? Neumite cist aspon Newsy nebo se kvuli
vyreseni Vaseho problemu docasne prihlasit?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz