wifi-pcmcia wl11a+ (Compex)

Valter valter na atlas.cz
Neděle Říjen 5 15:43:39 CEST 2003

> Karta se hlasi  `cardctl ident` jako:
>    product info: "Agere Systems", "Wirelss PC Card Model 0104"...
>    manfid: 0x0156, 0x0002
>    function: 6 (network)

IMNSHO je to karta Orinoco Silver. fy Agere prebrala ich vyrobu.
Mam jednu taku u seba doma, takze sa to da rochodit aj v Linuxe.
Spravny modul je wavelan2_cs

Kedze ste sem dal vypis cardctl, predpokladam, ze mate instalnute
pcmcia utility (otazka je, ktoru verziu a ako si rozumie s kernelom)
K tejto karte sa dodava CD s zdrojakom ovladacov.
S nimi to funguje.

/etc/pcmcia/wavelan2_cs.conf
#-------------------------------------------------------------------
device "wavelan2_cs"
   class "network" module "wavelan2_cs"

card "Agere Systems Wireless Adapter"
   manfid 0x0156, 0x0002
   bind "wavelan2_cs"
#-------------------------------------------------------------------

/etc/pcmcia/config.opts
#-------------------------------------------------------------------
# Local PCMCIA Configuration File
# System resources available for PCMCIA devices

include port 0x100-0x4ff, port 0x800-0x8ff, port 0xc00-0xcff
include memory 0xc0000-0xfffff
include memory 0xa0000000-0xa0ffffff, memory 0x60000000-0x60ffffff

# High port numbers do not always work...
# include port 0x1000-0x17ff

# Extra port range for IBM Token Ring
include port 0xa00-0xaff

# Resources we should not use, even if they appear to be available

# First built-in serial port
exclude irq 4
# Second built-in serial port
#exclude irq 3
# First built-in parallel port
exclude irq 7

# Examples of options for loadable modules
module "wavelan2_cs" opts "network_name=my\ acces\ point"

#-------------------------------------------------------------------

Okrem toho je potrebne si nastavit zvysok sietovych nalezitosti.

Doporucena literatura:
----------------------
Net-HOWTO
Networking-overview-HOWTO