Nastaveni Firebirdu na linuxu

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Říjen 6 12:12:16 CEST 2003

On Mon, 6 Oct 2003, Matějček Petr wrote:

> Diky za radu jeste bych potreboval vedet jak se jmenuje ten demon resp jaka
> je cesta "/cesta/k/demonovi/Fireneviemco"
> Jde o standartni instalaci Firebird (rpm) a nikde jsem nic nenastavoval

Proboha clovece, to co tady predvadite je neco na zpusob 'seznamujeme se s
linuxem krok po kroku v primem prenosu'.

RPM je system pro spravu balicku. Ten slouzi k tomu, abyste mel kontrolu a
prehled nad balicky ktere mate nainstalovany (nebo ktere chcete teprve
nainstalovat/odinstalovat). Kdyz uz si nejste schopny precist dokumentaci
k danemu produktu ktery instalujete (hodne bych se divil, kdyby v ni
nebylo napsano jak se dany produkt spousti <g>), tak byste si aspon mohl
precist dokumentaci k RPM (jak uz Vam v dobre minene rade poradil Radek
Vybiral ... na coz jste ovsem nikterak nereagoval), a tam byste se docetl,
jak pomoci rpm vypsat seznam souboru, ktere vlastni dany RPM balicek.

--
JiKos.