Náhrada SuSE Professional

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Pondělí Říjen 6 13:21:15 CEST 2003

Pavel Janík wrote:

>    From: "Tomas Hubalek" <Tomas.Hubalek na onsemi.com>
>    Date: Mon, 06 Oct 2003 12:37:21 +0200
>
> Zdravím,
>
>    > Která free distribuce je SuSE nejpodobnější? Neexistuje něco jako SuSE
>    > Linux GPL edition? Tím nemyslím SuSE Eval...
>
> opravdu vaše společnost nemá na zakoupení jedné krabice? Předpokládám, že
> již máte zakoupenu nějakou starší verzi, tudíž zaplatíte pouze za
> upgrade. Opravdu na to nemáte? Pokud ne, stáhněte si FTP edition.

Je to jinak, jenom jsem se prehledl. Popletl jsem si SuSE Professional
se SuSE Desktop (tam se nejak plati za pocet instalaci, viz
http://www.suse.com/us/business/products/sld/prices.html a
http://www.suse.com/us/business/products/sld/license.html).

Chyba byla ze jsem se dival na SuSE.com, kde o SuSE Professional ani
zminka a z toho jsem usoudil ze se SuSE Professional ted jmenuje SuSE
Desktop.

Penize na jednu krabici samozrejme mame...

> Na druhou stranu možná zamyšlení pro obchodníky SuSE: existují společnosti,
> které jsou ochotny koupit Enterprise server, ale nemají desetinu jeho ceny
> na klasickou verzi. Přibalte jim ji k Enterprise serveru!

No spise by nemeli mit takovy zmatek ve verzich...