Samba a login scripty

spatkalnx na luzanky.cz spatkalnx na luzanky.cz
Pondělí Říjen 6 13:21:58 CEST 2003

> na sambě běžící jako PDC jsou použity n sekci [netlogon] nastavení
> "preexec" a "postexec". Dle how-to volba "preexec" spouští příkazy
> před připojením ke sdílení, tohle funguje 100%. Problém mám s volbou
> "postexec", která dle dokumentace má spustit příkaz po odpojení
> od sdílení. Příkaz se sice spouští, ale vždy asi minutu po přihlášení.
Nevim jestli to pomuze, ale ja mam postexec a preexec pouze v sekci
[homes] a tam to funguje bez problemu se samba-client, win 98, win 98se
a win xp profi i home. Urcite to nefuguje s windows 2000. Ty si home
pripoji nekolikrat a pak ho prubezne odpojuji.

Drobna pomoc - napsat skript, tak aby si bral informace ze "smbstatus
-S" a pre/post/exec vyuzit pouze jako spoustec tohoto skriptu, aby
nebehal furt dokola napr. z crontabu.

Dalsi moznost je vyuzit v smb.conf ruznych %S, %P, ... .

Petr Spatka