Kde cestina

Pondělí Říjen 6 13:28:45 CEST 2003

On Mon, Oct 06, 2003 at 01:06:09PM +0200, nopetr na tiscali.cz wrote:
> Rad bych vedel, ktere soubory jsou v RH 7.3 a RH 9.0 odpovedne za cestinu.
> Ackoliv je pri instalaci vybrana cestina - querty, vysledek je pokazde jiny.

Protoze je moje kristalova koule prave na dovolene, nemohu rici, co jste
pohnojil :-)

Pokud Vam jde o rozdil mezi ISO-8859-2 a UTF-8 prostredi, pak si obe
distribuce nastavte stejne (/etc/sysconfig/i18n) a pokud jde o
klavesnici na konzoli, prectete si na linuxzone.cz clanek o verzi 9 a
diskuzi pod nim.

Pokud jde o klavesnici v X prostredi, je rada stejna - jen parametry
XFree86 serveru jsou v konfiguracnim souboru jine, protoze se zmenil
system prace s mapami klavesnic (viz jiz zmineny clanek).

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz