Nejde nainstalovat lilo do MBR.

mimon na zsvakga.sk mimon na zsvakga.sk
Pondělí Říjen 6 13:49:09 CEST 2003

Mam nainstalovany W98, WXP a linux RH7.3
Po nainstalovani WXP sa mi samozrejme prepisal MBR, do ktoreho sa nahral ntloader. Teraz bootujem do linuxu iba cez boot disketu, co vsak nechcem. Po nabootovani do linuxu som spustil prikaz lilo, ktory som chcel nahrat do MBR (v lilo conf mam riadok boot=/dev/hda), vsetko prebehlo zda sa ok, avsak po restarte sa znova hlasilo boot menu XPciek. Nerozumiem, preco sa lilo nenaistalovalo do MBR? Mozete mi poradit? Da sa v tomto pripade pouzit ntloader na nabootovanie linuxu?