dotaz Sendmail

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Pondělí Říjen 6 19:53:26 CEST 2003

On Mon, 6 Oct 2003 jaroslav.linhart na dev-net.cz wrote:

> mohl by mi nekdo pomoci. Do sendmailu u RH9 jsem si nastavil primarni
> domenu a dalsi 2 domeny ktere mi to ma akceptovat. V outlook express si
> nastavim dve jmena jednu s primarnim domenou a u druheho uctu s dalsi
> domenou. Vysledek je ze porad mi to prirazuje primarni domenu. Co je
> spatne?

Prosim, pouzivejte spravnou terminiologii, nebo alespon nejak srozumitelne
definujte tu Vasi. Pro co pouzivate vyraz 'primarni domena' a 'dalsi
domena'?
Jde Vam o to, ze kdyz posilate pres svuj SMTP server, tak Vam sendmail
nahradi FROM: ve zprave (v obalce nebo v samotne zprave? - podivejte se na
hlavicky vysledne zpravy) nejakou jednou fixni domenou?

--
JiKos.