Samba PDC

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Úterý Říjen 7 07:43:27 CEST 2003

> Nastavil som Sambu ako PDC. Ked sa pokusim na nu pripojit tak
> my vypise nieco take ze nemam pravo pripojit sa s tejto
> stanice. uzivatela s nazvom PC som vytvoril.
>
> Co mam skusat dalej?

Pokus mate Win XP Home, tak nic, nepujde to.
Zkontrolovat, jestli mate v sambe zapnute encrypted passwords a jestli mate
vytvorene uzivatele pro sambu.
U Win95, 98 nastavit, aby neposilali hesla jako plain text, ale encrypted.
Win95 budou potrebovat par patchu (pokud uz nemaji)
U WinNT, W2K, WXP Pro vytvorit na sambe a v linuxu ucet pro pocitac a pak
prihlasit pocitac do domeny.
Je mi jasne, ze dokumentace k sambe je vetsi, ale byl tam dokument
ntdomain.txt nebo neco podobneho. Ten a dalsi v nem uvedene si prectete.

TNX