Serial ATA na Linuxu

Michal Bukovský michal na trilogic.cz
Úterý Říjen 7 10:14:31 CEST 2003

On Tue, 7 Oct 2003, Radek Hawkey Dresler wrote:

> Nazdar

Ahoj

> Mam problem se Serial ATA diskem na Linuxu.
> Nakonec jsem dal Linux na IDE disk a ted se snazim SATA aspon namountovat.
> Porad mi to nejde a to jsem zkousel uz i 2.5.75. Kde to v te konfiguraci
> jadra hledat? A jak se mi pak Serial ATA hlasi v /dev?

Mam ten samy chipset, a pokud vim 2.4 jadra s nim zatim neumi.
V konfere probehl dotaz na toto tema, kde si dotycny odpovedel sam,
ze nasel nejaky patch, pro posledni 2.4 jadro.
(tusim tak 14 dni az mesic nazpatek)

Ja jsem pouzil jadro 2.6 a tam je podpora bezproblemova.
V /dev se disk hlasi jako hdeX.

--
Michal Bukovský <michal.bukovsky na trilogic.cz>
:wq