Syslog parser

Phill PedroPhill na seznam.cz
Úterý Říjen 7 11:00:48 CEST 2003

No, me by se spis libilo abych pouze vytvoril dalsi soubor, nechci posilat zadny
maily. Proste jenom odlehceny /var/log/messages. Nejlepsi by opravdu byl jen
parser, ktery by vyparal nedulezity veci.  Ja nechci nejaky prehledy, me se
docela zamlouva cteni logu po radcich.

Pouzivam Linux na routeru, kde bezi dhcpd a to mi plni log. Cetl jsem jak ho
dostat jinam, ale ta metoda upravy zdrojaku se mi moc nelibi.

LogDog myslim ze umi, ze pokud neco najde tak mailuje, atd.
LogWatch zas dela jen nejakej vycuc.

Thanx,
    Phill