ANNONCE: Mandrake Linux 9.2 oceněn Křišťálovým Diskem

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Úterý Říjen 7 12:25:12 CEST 2003

> Na slavnostním galavečeru Invex 2003 byl udělen Křišťálový disk produktu
> Mandrake Linux 9.2 GPL set, který vyrábí firma QCM, s.r.o. (www.qcm.cz).
> Je to významné ocenění nejen distribuce samotné, firmy MandrakeSoft, která
> distribuci kompletuje, ale hlavně všech vývojářů, testerů i uživatelů
> kteří přispívají ke vzniku Mandrake Linuxu a Linuxu obecně.

DO,
jsem si vzdycky myslel, ze Mandrake Linux* vyrabi MandrakeSoft....
Kazdpadne je to uspech.

P.S. Pokud uz oficialni GPL set existuje, tak docela kratce. Kdo to
posuzoval a jak dlouho?

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz