Re: ANNONCE: Mandrake Linux 9.2 oceněn Křišťálovým Diskem (fwd)

Radek Skuhra radek.skuhra na qcm.cz
Úterý Říjen 7 14:18:45 CEST 2003

Dobry den,

* Mandrake Linux 9.2 GPL se vyrabi od ctvrtku - souvisi to se zmenou
politiky Mandrakesoftu, kdy ho nejdrive dostanou partneri, pak clenove
klubu a nakonec by se mel objevit na Mirrorech.

* Oceneny produkt vyrabi opravdu QCM,s.r.o. na zaklade licencni smlouvy
s MandrakeSoftem. Je to kompilat download edition Mandrakeku, ceskeho 130
strankoveho manualu a dalsiho ctvrteho bonus CD.

--
 Radek Skuhra                   Email:  radek.skuhra na qcm.cz
 QCM, s.r.o.                    Web:    http://www.qcm.cz/