Bootovani bez nezadouciho ovladace

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Říjen 7 20:37:59 CEST 2003

On Tue, Oct 07, 2003 at 09:41:24PM +0000, karel dušek wrote:
> Pri bootovani z CD - distribuce debian woody jadro 2.4 se do jadra natahne
> ovladač na SCSI RAID, ale protože neni správný potřebuji jej zakázat a nahrát
> jiný.
>
> Jak mám jádru sdělit, aby ovladač nenatáhlo?

po nabootovani se prepnete na druhou konsoli a ovladac vyradte pomoci rmmod.

Pokud to nejde, vytvorte si vlastni kernel sity na miru, zkopirujte si debiani
cedecko a pridejte jej do voleb v nejakem .cfg. Momentalne z hlavy nevim, ale
kdyz jsem to delal, bylo to trivialni nalezt. CD si pak vypalte a bootujte se
svym kernelem. Mozna si udelejte tech kernelu rovnou vice, budou se hodit.

-- Dalibor Straka