Software Update Services server pro Linux

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Říjen 8 14:08:55 CEST 2003

> Hm, obavam se, ze tudy cesta nepovede - objem dat castecne resi proxy
> cache, ale jinak je cele to MS reseni pochopitelne closed source. Oni by
> zcela jiste nevideli radi, aby se touto cestou sirily neautorizovane
> zaplaty a velmi brzo velmi pravdepodobne i viry, coz by asi nastalo,
> kdyby to nejak otevreli ...

Chvili jsem delal sit na jednom gymplu, kde byla (je) pekelne pomala
linka, a taky jsem premyslel, jak windows zaplatovat, aby se zaplaty
stahovaly pouze jednou.

Reseni pres proxy cache (linux, squid) vyzadovalo nejake osklive nastaveni
toho squida, oni maji ty downloady zamerne nastavene tak, aby se
necacheovaly (mozna uz se to zmenilo). Nicmene pokud se jedna o "Windows
Update", tak ty se daji i stahnout jako jednotlive .exe patche a pak
aplikovat rucne kde je treba, ale to uz sem nepatri.

-- Honza Houstek