locales a Slackware 9.1

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Středa Říjen 8 14:20:21 CEST 2003

> nainstaloval jsem nový Slackware 9.1 a chci se zeptat těch co ho již
> zkoušeli jestli nemáte problém s nastavením locales.
>
> Pokud nic nenastavuji a konzolu mám anglickou, tak vše jede v pořádku. Když
> jsem ale nastavil v /etc/profile.d/locales.sh
>
> export LC_ALL=cs_CZ
> export LANG=cs_CZ
> export LANGUAGE=czech
>
> pak sice konzola jede česky, ale začne být neplecha v KDE, konzola v KDE
> nejde použít a nic co s ní má společného, třeba jen odkaz na aplikaci.
> Vždycky to hodí SIG. 11 a spadne. Jinak čeština v KDE jde v pořádku. Máte
> [...]
 S pozdravem Antonín Kolísek

Pokud by měl někdo podobný problém, tak jsem již přišel na řešení.
Stačí do /etc/profile.d/lang.sh napsat export LANG=cs_CZ.ISO8859-2
a změnit fonty na Sans mono a nebo použít MS TTF a je po problému.

 S pozdravem Antonín Kolísek

--
akolisek na centrum.cz
http://linuxx.hyperlinx.cz