Morfologický nástroj?

Tomas Valla valla na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Říjen 8 15:57:25 CEST 2003

Zdravim,

> Osobně se domnívám, že by se problém snad dal řešit i bez použití AI?
> (to ale můžeme prodiskutovat na talk@ nebo soukromě)

dobra, slovem "AI" jsem trochu prestrelil, ale bylo tim mysleno pouziti
nejakeho chytreho algoritmu. Jenze cestina ma neuveritelne mnozstvi
vyjimek a neni snadne takovy algoritmus navrhnout, takze nakonec vyjde
rozumnejsi pouzivat slovnik, pripadne chytrou kombinaci obojiho.

Ale o tom uz bych dale diskutoval nerad, tolik o tom zase nevim a nechci
fusovat lingvistum do remesla. :-)
Konecne, jestli vas to zajima vic, poptejte se na UFALu.

	Tomas