ALSA v jadre 2.6 a debian

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Říjen 9 08:54:46 CEST 2003

On Thu, 9 Oct 2003, Pavel Kraus wrote:

> Zdar.
>
> Preinstaloval jsem linux na notebooku a muj dlouhy boj za rozchozeni
> zvuku a sitovky nakonec vyvrcholil pokusem o jadro 2.6.0-test4. To se
> zda byt v pohode, vsechno dulezite v podstate chodi. Jen neslysim zadne
> zvuky. Zvukovka je VIA 686A, prislusny modul pro bootu nabehne. V
> alsamixeru jsem si nastavil co jsem chtel, repracek je patricne
> zesileny, ale pri pokusu neco prehrat (aplay *.wav) neslysim nic.

Doporucuji se jeste jednou podivat do alsamixeru - a odmutovat (MM nahore
na kazdem sloupecku) a zesilit na maximum VSECHNY polozky. Pokud to ani pak
nebude zvucet, zkuste projit /proc/asound/ (hlavne card0) - nekde by tam
mel byt obsah nastaveni/registru - tam overte, ze je vse zesilene.

Pokud vam to pojede se vsemi mixery na max (a odmutov.) pak jen staci
postupne vse ztisovat a zjisit, co je nutne nechat nahore.

Snad vam to pomuze.

--

  Tomas Kasparek, PhD student  E-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, BI/140a    Web:    http://www.fit.vutbr.cz/~kasparek