jak filtrovat zpravy od (pry) MS ?

Čtvrtek Říjen 9 09:42:25 CEST 2003

On Thu, Oct 09, 2003 at 01:15:28AM +0200, Oak wrote:
> Dobrý den,
>
> promiňte že se míchám do tohoto threadu, ale opravte mě, jestli není SA
> (rozumně) použitelný jen u serverů a není vhodný pro desktop (to usuzuju z
> článků a iformací na jejich webu). Navíc většina těchto programů vyžaduje
> stravovat poštu sendmailem atp.

Pokud ho chcete spoustet kvuli kazdemu mailu, pak je to pro server
obtizne (pri vyssim trafficu), nicmene pokud ho spustite jako demona,
neni problem (tedy pokud netrvate na P100/16MB RAM). U sendmailu data
protekaji pres soket (milter rozhrani), cili na I/O to narocnejsi bude.

> Nevíte někdo, zda-li existuje také nějaké rozumné řešení pro desktop,
> například používám-li KMail?

Jak zde jiz zaznelo, na svem desktopu si muzete spustit co chcete, ale
budete muset mail prohnat pres lokalni MTA (tj. stahnout fetchmailem a
postovnim programem cist z disku a ne stahovat pres POP).

> Poštu filtruju celkem úspěšně pravidly s regulárními výrazy, ale
> vzhledem k narůstajícímu množství spamů to asi do budoucna nebude
> stačit...

Jestli pomoci procmailu, pak vas problem je jiz vyresen, staci vsunout
do cesty SpamAssassina.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz