Filtrování bez podsítě

Čtvrtek Říjen 9 16:16:06 CEST 2003

On Thu, Oct 09, 2003 at 12:30:46PM +0200, Honza Houstek wrote:

> Kdybyste se obtezoval precist si ten link, tak byste zjistil, ze ten
> clovek jadro NEpatchoval.

Uvedl navod, ve kterem se patchuje kvuli netfiltru. To, ze je bridgovaci
kod v jadre jeste neznamena, ze nemusite cist druhy odstavec:

http://www.tldp.org/HOWTO/Ethernet-Bridge-netfilter-HOWTO-2.html#ss2.1

> Predtim jste psal jiny odkaz (ktery patchovani nevyzaduje).

Myslim, ze byste si mel davat pozor, kdyz obvinujete z nepozornosti,
protoze se tam jasne pise, ze kvuli iptables je patch potreba.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz