HOWTO doinstalovat ttf fonty do XFree

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Čtvrtek Říjen 9 16:21:11 CEST 2003

WXP)
fonts.scale - stalo sa
encodings.dir - nic sa nevytvorilo (je to potrebne?)
skopiroval som nejaky iny, co som nasiel - zda sa, ze sa nevztahuje na
konkretny fonty, ale je to taky "vseobecny configurak"
(nepmatam si, ale asi ide aj bez)

linuxe.
pri instalacii NEodporucal pozit xtt (asi myslel xfs-xtt) - lebo je vraj
nestabilny (neviem posudit)
co pouzit miesto toho?
odporucal freetype (nemam s nim ziadne skusenosti) a hlavne sa obavam, ak je
v baliku
nazvo DEMOS, ci to nebude potom nejako oblbnu a pod.

takze vdaka

> pro debian to je v archivu.
> 1. Stahnout fonty ttf a ulozit do nejakeho adresare.
>    Stahnou bud z widli nebo z sourceforge.
ano, uz som ich mal na HDD
(inak vacsinu fontov mame kupenych zo zahr. ako sharew., len ide o to
rozbehat to)

> 2. $apt-get install ttf-commercial
dalo by sa (ked sa pyta na cestu) pozit path1, path2, path3 (pyta sa len
raz, tak preto sa pytam :)

> -- Dalibor Straka
Super!
Diky moc!