HOWTO doinstalovat ttf fonty do XFree

Peter N. Vargo (LTS) konfery na lentus.sk
Čtvrtek Říjen 9 17:04:29 CEST 2003

> no prave ;-)
mam sa urazit?  :)

> -- Dalibor Straka
vazne: ja si to naeditovat viem, len mi neslo skompilovat TAR z webu , xcelo
to dalsie veci, kt. chceli dalsie veci a neslo to nai potom
stare verzie - nechcelo to skoro nic, "skoro nic" islo, ale "ta stara nie"
:)
DEb to za mna zase poriesil bez problemov
vid dalsie FAQ odo mna :)