telefonovani z pocitace (normalni, ne VoIP)

Bob Koutsky koutsky na gncz.cz
Pátek Říjen 10 16:33:27 CEST 2003

On Fri, 2003-10-10 at 16:21, Roman DAVID wrote:

> obsluhu modemu (vytoceni cisla, "zvednuti" sluchatka)
> zvladne i obycejny minicom - po nastudovani AT prikazu modemu :-)

diky, ale to mi nepomuze: nebudu kvuli tomu kupovat celej modem, ze.
Proto jsem se take ptal na nejakej lacinej winmodem, tech par stovek
bych do toho jeste dal...

> taky mrknete na http://qtphone.sourceforge.net/
> nezkousel jsem ale vypada to zajimave.

dtto. To bohuzel chce regulerni modem, aspon pokud to chapu spravne.

--
Bob Koutsky
GN Resources International (CZ) a.s.