oss.sgi.com (XFS pro 2.4.22)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Neděle Říjen 12 21:48:00 CEST 2003

Jakub Maa01 Jirků wrote:
: On Sat, Oct 11, 2003 at 12:12:40PM +0200, Jan Kasprzak wrote:
: > 	Zdravim,
: >
: > 	snazil jsem se dostat na oss.sgi.com ke zdrojakum XFS, a rika mi
: > to, ze /.pub0/xfs neexistuje nebo nemam pravo pristupu. Odkud berete
: > zdrojaky XFS (a existuje uz XFS pro 2.4.22+)?
: >
: > <konspiracni teorie>
: > Myslite ze SGI schvalne zakazalo pristup ke XFS snad kvuli SCO?
: > </konspiracni teorie>
:
: Spis bych rekl ze to je nejaky vypadek. <konspirace>I kdyz mozna si
: jenom delaji z SCO legraci, jelikoz z mirroru to stahnout jde
: :)</konspirace> Viz http://oss.sgi.com/projects/xfs/download.html

	Tak jsem mel pravdu:

http://oss.sgi.com/projects/xfs/
: Consistent with our recent letter to the open source community
: (http://oss.sgi.com/letter_100103.txt) SGI has removed and replaced a
: trivial number of code segments in XFS that may arguably be related to
: UNIX code. These changes are in three areas: macros used to define and
: manipulate the extended inode mode bits (in xfs_vnode.h), macros for
: filesystem quota operations (in dqblk_xfs.h), and the data copying
: function uiomove() (in move.c). These revisions also required
: insignificant changes to other files that interact with the revised
: code. We encourage you to move promptly to this version of XFS.

	Nicmene stale je tam (jako patch) jen verze pro 2.4.21).

-Yenya

--
| Jan "Yenya" Kasprzak  <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| GPG: ID 1024/D3498839      Fingerprint 0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E |