oss.sgi.com (XFS pro 2.4.22)

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Říjen 13 12:04:41 CEST 2003

Tomas Konir wrote:
: On Sat, 11 Oct 2003, Jan Kasprzak wrote:
:
: > 	Zdravim,
: >
: > 	snazil jsem se dostat na oss.sgi.com ke zdrojakum XFS, a rika mi
: > to, ze /.pub0/xfs neexistuje nebo nemam pravo pristupu. Odkud berete
: > zdrojaky XFS (a existuje uz XFS pro 2.4.22+)?
:
: docela stabilni je CVS.
:
	Jo, CVS jsem si taky stahl, ale nejdriv si pustim diff proti
vanilla verzi, abych zjistil, jak moc se to lisi.

	V mezicase jsem se aspon dokopal zkompilovat 2.6.0-test7
a odvazne ho nabootovat - na rozdil od test3 a test5 tam XFS nad LVM
opravdu funguje a stroj zatim zda se drzi. Pokud to zdechne, budu
experimentovat s 2.4.22 CVS.

-Yenya

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |