Ponekud OT: stare verze

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Pondělí Říjen 13 14:08:02 CEST 2003

> Ahoj, mozna je to pitomost, ale chtel bych zkusit nainstalovat neco
> pouzitelneho (Xwindow a Gnome?) na P133/32MB RAM. Napadlo me, ze by bylo
> lepsi sehnat nejakou starsi verzi s mensimi hardwarovymi naroky. Zatim
> se mi podarilo najit jen RedHat 5.0. Nevite, kde by se daly najit dalsi
> distra, nejlepe Mandrake? Diky.

DO,
adresar Mandrake-old na (trebas) mandrake.contactel.cz? Verze 7.2 je zhruba
ekvivalentni redhatu 6.2. Neni prilis narocna, na uvedem stroji pobezi. No,
s X se spis povlece, ale to se X povlecou v jakekoliv distribuci na tomto
stroji, alespon z dnesniho pohledu.

--
Zdenek Mazanec, Contactel s.r.o.
http://mandrake.contactel.cz