Ponekud OT: stare verze

Jan Reznicek reznicekj na lfhk.cuni.cz
Pondělí Říjen 13 14:14:54 CEST 2003

Ehm, abych to dovysvetlil a predesel pripadnym dalsim nedorozumenim,
vyrazem "stare" jsem rozhodne nemyslel "lonske". Proto jsem se zminil o
Redhatu 5.0 , protoze bych chtel zkusit treba mandrake z rady 5 a ten se
tedy na domovske strance (a ani nikde jinde, podle toho, co jsem zatim
nenasel) nevyskytuje. Budu moc rad, kdyz mi nekdo pomuze. Diky.

--
S pozdravem

Jan Reznicek
Lekarska knihovna