MDK9.1 + ACER ASPIRE 1300

Libor Kuffa kuffa na centrum.cz
Pondělí Říjen 13 15:18:50 CEST 2003

Hezky den,

predem upozornuji, ze mam ASPIRE 1312LC, ale odlisnosti by tak velke byt
nemely.
MPlayer - nainstaloval jsem ten z distribuce, zadne problemy s padanim -
zkuste to. Kdysi jsem take mival snahu si Mplayer kompilovat ze
zdrojaku, ale prijde mi to zbytecne (no flames, please).

Wine: nepouzivam

Ukazatel baterie: pod KDE funguje OK, ale bylo treba udelat nasledujici:
 - v /etc/lilo.conf je defaultne nastaveno 'append .... acpi=off ....',
nutno zmenit na 'acpi=on' a znovu spustit lilo pro zapsani zmen
(omlouvam se, jestli jsem vas podcenil) a pak nainstalovat acpi a acpid
a tyto spoustet pri startu (v adresari /etc/rc.d/rc5.d/ spustit jako
root:
chkconfig --add acpi
chkconfig --add acpid)

Pokud to nebude chodit, napiste.