Jak vypálit Linux na CD?

Kroko kroko.linux.conf na centrum.cz
Pondělí Říjen 13 14:24:05 CEST 2003

Dne sobota 11 říjen 2003 14:50 metaXa napsal(a):
> [...]

no, proste a jdnoduse, v linuxu normalne vypalim iso obraz a CD je
bootovatelne, nemusi se nic nastavovat (napr. cdrecord, xcdroast atd.)

v M$ Wokna to take neni problem, proste se vezme velice casto pouzivany Nero
a v tom to staci otevrit jako obraz CD a vypalit, take bez dalsich
dodatecnych uprav.

oba zpusoby jak pro wok. tak pro tuxe sou vyzkouseny. podle me je celkem
zbytecne vymyslet nejake El-Torito image apod.
ja osobne proste stahnu ISO image, zkontroluju MD5SUM a vysmahnu tak jak je.

K*

Prosím, neposílejte mi nevyžádané přílohy ve formátech
.doc, .xls a .ppt (Word, Excel, PowerPoint). Přečtěte si
http://www.fsf.org/philosophy/no-word-attachments.cs.html