chybne uzivatelske jmeno

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Pondělí Říjen 13 17:20:54 CEST 2003

> Takze pokial chcete zadavat uzivatelske mena vo formate `meno.priezvisko',
> prestante pouzivat prikaz useradd, alebo, si to vyhackujte v zdrojakoch.

Tak ja to urcite nevyhackuju, tak dobrej v Cecku zatim nejsem.

Udelal jsem to jednoduse, zalozil jsem uzivatele bez tecky
a pak jsem si jmeno v passwd, shadow a group preeditoval
na tvar s teckou. Home adr. jsem nechal tak, jak byl, tj. bez tecky.

Cemu ta tecka vadila?
Mam takhle cca 150 schranek, nechci to cele predelavat,
minimalne by me tloukli uzivatele a byl by zbytecny zmatek,
cast s teckou, cast bez tecky ...

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz