Ponekud OT: stare verze

kratochvil jiri kratochvil na dbsystem.com
Pondělí Říjen 13 19:43:14 CEST 2003

On Mon, Oct 13, 2003 at 02:14:54PM +0200, Jan Reznicek wrote:
> Ehm, abych to dovysvetlil a predesel pripadnym dalsim nedorozumenim,
> vyrazem "stare" jsem rozhodne nemyslel "lonske". Proto jsem se zminil o
> Redhatu 5.0 , protoze bych chtel zkusit treba mandrake z rady 5 a ten se
> tedy na domovske strance (a ani nikde jinde, podle toho, co jsem zatim
> nenasel) nevyskytuje. Budu moc rad, kdyz mi nekdo pomuze. Diky.

Zkuste slackware. V aktualni verzi (9.1) je prelozenej pro 486. Ale jeste
minula verze byla pro 386. Na uvedene konfiguraci myslim ze by mela behat
verze 7.0 pomerne bez problemu. Kdyz vezmete aktualni verzi a pouzijete
nejakej malickej wm tak myslim ze to pobezi taky.

--
KLoK