Ponekud OT: stare verze

Jiri Dvorak djirilinux na centrum.cz
Pondělí Říjen 13 21:16:32 CEST 2003

V Po, 13. 10. 2003 v 19:44, Dalibor Straka píše:

> Ale no tak ;-). Na P133 si dejte black box nebo ice nebo fvwm2 a bude
> to svihat jako blesk. I xmms na mp3 tam zprovoznite bez problemu.
>
> Pouzijte novy debian a zvolte spravne balicky.
> -- Dalibor Straka

Osobne si myslym ze je  vcelku jedno jakou uzijete distribuci ja
nedavno pouzival rh 7.3 na p75/48M-ram s iXama samazrejme jsem na tom
mel backbox  ( zadne gnome ci kde) a s programy typu oofice, mozilla...
jsem se mohl rozloucit ale prehravat mptrojky ( uzival jsem nejaky graf
prehravac ale xmms to nebylo asi freeamp -- nevim ) kdyz to nedalo nic
jineho celkem to slo, starsi verze qcadu, eagle, abiwordu + gnumeric na
tom behala taky...
 Bill