Problem s instalaci PHP

nopetr na tiscali.cz nopetr na tiscali.cz
Úterý Říjen 14 08:30:38 CEST 2003

Na RH 7.3 s Apache 1.3.20 jsem instaloval PHP 7.3.3 (vse ze zdrojovych souboru).
Kompilace (./configure --activate-module=src/modules...) probehla bez chybovych
hlaseni, patricne soubory se umistily, kde by mely byt, povoleni pro php
v httpd.conf uvedeno, bin/apachectl configtest - OK. Apach startuje bez
chybovych hlaseni, nicmene php skripty nebere. Muze mi nekdo poradit co
jeste odzkouset, eventualne kam se podivat,kde by mohl byt zadrhel?
Dekuji, Petr

http://stavimedum.tiscali.cz ...informace pro nakup i udrzbu domu a bytu...
Katastralni a stavebni urady .... Vzory formularu a rada dalsich praktickych
informaci