Visionbook 630SX od Umaxu

David Jez dave.jez na seznam.cz
Úterý Říjen 14 11:38:01 CEST 2003

  Zdravim,
> Zdravim vsechny, mel bych dotaz jestli nekdo nema zkusenosti s timto notebookem od Umaxu a nekterou verzi linuxu. Oficialni vyjadreni Umaxu je takove ze maji pouze podporu pro Wokna 2000 + XP. Takze by me zajimalo jestli se s tim nekdo nesetkal. Na strance linux-laptop.net jsem nic nenasel.
  Nejlepe vyzkouset ;-) Nainstaluj si tam oblibenou distribuci, vetsinou
bude mit jadra s aktualnim ACPI, takze by to mohlo chodit. Pokud neco
nepojede, tak se zacni pidit po chybe. Jinak lspci a lupa dobry
pomocnik, pokud budes chtit rozjet nejake integrovane komponenty ktere
tam budou.
  Pokud nepojede konkretni cast, tak se na ni muzes ptat dale. Takhle ti
asi nikdo moc neodpovi... rikam asi po Xte, ze OEM ruzneho HW jsou tuny,
ale chipsetu jen par :) Takze lepsi nez na book se ptat treba na
problemovy napr. modem. :-)

> diky za kazde info Mara
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz