Xfree client a glx

Aben Siatris aben na webcom.sk
Úterý Říjen 14 12:07:44 CEST 2003

Dňa Ut 14. Október 2003 10:49 ste napísali:

>   Jasne: je to chyba (tedy vlastnost...) v DRI, ktere je v tomto naprosto
> cripled, takze v jeho podani je OpenGL naprosto nepouzitelne, neb
> zakladni vlastnost kvuli ktere bylo vymyslene v nem nejak zanika :-(
a to jest? ;) akosi mi to nedochadza.
>   Na nVidii to funguje samozrejme pro to, ze pouziva SGI GLX ktere se
> chova korektne, narozdil od Direct Render Only interface...
vsimol som si pri glxinfo. i ked glxgears vyhlasoval 7000FPS ;))
a v okne neboo vidiet ani tuk.

>   Vsichni vedi, ze je to spatne - v todolistu je zaznam ze by s tim bylo
> dobre neco delat; proste Xfree...
ano... na Xfree mam tazke srdce.
> kdo kdy videl zdrojaky, nebo to
> zkousel na cemkoliv jinem nez je PeCka chape... kdo ne, pochopi casem :-)
>   Jak rika kamarad: Xfree jsou velka piha na krase linuxu ;-)
ale nic lepsie zatial nieje. i ked... chcel som testnut fresco,
ale vobec sa mi nerozbehalo :(
fresco vyzera podla screenshotov viac ako nadejne.

>   Co se vykonu tyce: rage128 docela ujde, takze lokalne na hry staci.
> Vzdalene na nVidii napr. tuxracer na 10ce bez problemu, nicmene jsem
> nezkousel zadnou hru narocnejsi na textury, chtelo by to zkusit UT 1cku.
> Tam by se dost projevila pruchodnost site, ale s hlavy tezko rict jeslti
> treba na gigu je to hratelne. Vyzkousej a dej vedet! Samotneho by me to
> zajimalo.
no... tak som testoval:
tuxracer ficalo ako z praku :)
ThinkTankDemo ficalo docela tiez az na nejaku tu chybajuci texturu
unreal tournament 2003 - nespustilo sa. segfault.
enemy territory - spustilo sa ale ostala sustavne cierna obrazovka.
		mozno to len pracovalo, ale mne sa tak dlho cakat
		veru nechcelo

--
:
:. stay cool