Instalace PHP na jiz bezici Apache

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Úterý Říjen 14 14:26:38 CEST 2003

On Mon, Oct 13, 2003 at 10:50:48AM +0200, Radek Vybiral wrote:

> Postupovat podle dokumentace?
>
> R.V.

Dobry den,

v prvni rade velmi souhlasim s odpovedi Radka Vybirala. Pokud budete instalovat
php 4.3.3 ze zdrojaku je lepsi nainstalovat rovnou i apache ze zdrojaku. Dobry trik
na prehozeni on-line je spustit uplne noveho apache s php 4.3.3 na jinem portu
treba 43380 a vyzkouset dostupnost a chovani jak dlouho chcete. Mam nekde tez RH7.3
a presne tak jsem to delal. Dokonce si tam poletuje i Apache 2.0.

Hezky den,
-- Dalibor Straka
PS:Pak jen staci novemu apache zmenit port a stary shodit...