jak omezit velikost obsazeni adresare?

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Úterý Říjen 14 23:24:54 CEST 2003

> Tohle delam na linuxu tim, ze zavedu skupinu a dam do ni lidi co budou
> do adresare zapisovat, na tuhle skupinu nastavim quotu a pres sgid na
> adresari vynutim, ze soubory patri te skupine. Neni to tak dobre jako na
> novellu, ale vetsinou to staci.

Pokud maji uzivatele shell, lze to snadno obejit. Vytvorim adresar ->
parti me -> muzu menit prava -> shodim setgid -> nadale soubory patri do
me skupiny (a muzu si ji i menit).

Ja jsem tohle taky jednou udelal a vyresil jsem to tim, ze vsem ostatnim
skupinam (ktere by useri mohli pouzit) jsem srazil kvotu na nulu, cili
uzivatelum se opravdu nevyplatilo v tom hrabat. Ale tohle nejde udelat
vsude.

-- Honza Houstek