Podivne chovani HTB

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Středa Říjen 15 03:03:33 CEST 2003

> Pravda je ze mi to pise v messages HTB: quantum of class 10110 is small.
> Consider r2q change, nicmene ja to nenastavuju a manual rika, ze HTB vi
> samo co ma delat.

To by me dost zajimalo, jaky manual toto rika. Pokud ja vim, tak htb3
pouziva WRR scheduler, ktery odeslani vetsiho paketu nez quantum sice
loguje (quantum of class ... is small), ale nijak neresi (no pay back).
Cili pokud mate prilis nizkou rate (< 15 kb/s) a nemate upravene r2q nebo
primo quantum, muze klidne tohle byt duvod, proc si tridy nepujcuji
spravedlive (proste ta prvni trida vzdycky posle paket vetsi nez quantum
a na tu druhou uz nezbyde misto, i kdyz by dle nastavenych pravidel mela
mit stejny narok).

-- Honza Houstek