podivne znaky v Konsole

Rudolf Ulc Rudolf.Ulc na mu-st.cz
Středa Říjen 15 07:17:56 CEST 2003

Zkuste rpm -Va | less a uvidíte všechny rozdíly na souborech vůči rpm
databázi. Z toho seznamu vynecháte konfiguráky a pod a tom zbytku
uvidíte co se změnilo. Ještě by mohlo býta zajímavé, jestli se to stalo
pod jedním uživatelel nebo pod všemi co v systému máte.

Ing.Rudolf Ulč
Městský úřad Strakonice
rudolf.ulc na mu-st.cz
idc na mu-st.cz