Hledám projekt: Dokumentový sklad

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Říjen 15 10:30:38 CEST 2003

Dobrý den vespolek,

  Fotografuji na digitální fotoaparát, a hledám něco, co mi umožní
logicky organizovat fotografie (vyhledávat podle data, podle toho, co
obsahují za vlastnosti). Zároveň bych rád nebyl omezen jenom na obrázky,
ale třeba i na texty či PDF soubory.
   Bylo by dobré, aby k celému tomu cirkusu existoval přístup v rozumném
programovacím jazyce (Python), či ho nebyl problém vyrobit (XML-RPC).
Aplikaci na prohlížení a generování náhledů stránek není potom problém
vyrobit.

   Existuje něco rozumně použitelného?

   V podstatě jde o objektovou databázi, pamatuji-li si přednášku
o databázích. Ale na té přednášce se přednášející zmiňoval o tom, že
objektové databáze v podstatě nejsou, protože jsou s nimi jenom
problémy. Takže zase nic.

   Napadlo mne použít ZOPE, leč připadá mi jako kanón na vrabce, napadlo
mne použít MiddleKit (z webware.sf.net), které je ale zase namířené
trošku někam jinam. Existuje ještě něco jiného?

   Pokud nic neexistuje, budu si to asi muset napsat (nějaké myšlenky
k tomu mám), je někdo, kdo by se chtěl podílet, myslím, že problém
s fotkama neřeším jako jediný?

   S pozdravem

Věroš Kaplan

PS: gallery znám, ale ta je jenom na fotky...
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"V němých obdobích stačí slovo. V upovídaných dokonce mlčení."
        -- S.J.Lec