Jdete k certu panove ....

Jiří Volf jvolf na trimill.cz
Středa Říjen 15 14:16:37 CEST 2003

No, nevím, jestli tyhle příspěvky taky náhodou nezavání OT, co myslíte?

Mám takový pocit, že dotyčný už ví, že tento dotaz sem neměl vůbec
pokládat a tudíž není třeba to pořád dokola připomínat. Teď už
to není o původním problému, nýbrž jiní členové konference to
nasměrovali úplně jinam (viz níže)

J.V.

>Jeste vic byl ochuzen, pokud nesledoval "Bratislavske pondelky" v CST... Panecku, to pak byla deprese;-)
>Tom Klicnik

>no ked si to clovek spoji z otazkou ktoru sem doticny pan dal tak bi sa
>dalo hovorit uz i o miernej mentalnej vade.
>BL

>PS: Vy jste se coby robě nedíval na slovenské večerníčky? O hodně jste
>přišel :-) Veros Kaplan

>Nic proti Slovenskemu jazyku, ale vubec Vam nerozumim, mohlo by to priste
>byt v anglictine nebo cestine. Diky

a jeste jednou

>No asi vekem, vas language jsem nezazil a slysim ho obcas.
>Vaclav Stastka

a další ......