Nastaveni postfixu

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Středa Říjen 15 14:31:46 CEST 2003

On Wed, Oct 15, 2003 at 08:58:53AM +0200, Jan Satko wrote:
> Zdravim.
> Neviem preco, ale zda sa mi, ze postfix ma nejaku vynimku v tejto
> konferencii ? Ked je rec o sendmaily alebo qmaily, tak sa hned posiela do
> sendmail na linux.cz. U postfixu to akosi neplati. Zeby som nieco
> nepostrehol ?

Jsem od nedavna prihlaseny i v sendmail na linux.cz. Konference moc nezije a
odpovedi se nedostava. Odpovedi v teto konferenci jsou kvalitnejsi a je jich
vice. Taky se mi to moc nelibi, ale vzhledem k "Jdete k certu panove..."

Jsem jeden z tech, ktery na takovy prispevek odpovi kdyz vi a do PS napisu
at jdou do sendmail na linux.cz

-- Dalibor Straka