Linux+ a Knoppix

Tomas Hubalek Tomas.Hubalek na onsemi.com
Středa Říjen 15 16:22:51 CEST 2003

V navodu bylo bootovat to s knoppix lang=cz. Ja jsem s cestinou problemy
nemel.

Ale zato jsem mel problemy se svoji integrovanou grafickou kartou i845
(driver i810, na konzoli hlaska ze nemuze alokovat pamet a cosi o
agpart) a nepodarilo ze mi ho prinutit aby se rozjel ve vetsim rozliseni
nez 640x480 i kdyz pocet barev byl OK.

Tom