RH9 a Scanner Astra 2000P

Tomáš Fronk froncin na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 16 08:35:54 CEST 2003

Zdravím všechny,
obracím se na Vás s prosbou o pomoc.

Nainstaloval jsem si doma RH9, skenner jsem nakonec pomocí man sane
nakonfiguroval, ale nedaří se mi ho nakonfigurovat jako síťové zařízení,
podle man by to měl umět, ale ztratil jsem se v konfiguraci.

Mohl by mi někdo poradit? Případně poslat config souborů tak jak by měli
být.

Pc mám doma a tam není přístup na net ;-(.

Zároveň bych Vás poprosil o pomoc s nastavením skenneru pro všechny usery.

Pod rootem mi to jede, ale pod mým profilem ne... Myslím, že je to způsobené
přístupovým právem na /dev/parport0 ale netuším, jak to nastavit...
Plus netuším jak zhasínat světlo skeneru. V man sane-umax_pp nebo man
sane-umax jsem našel jak to udělat, ale nějak mi to nejde.
Mohli by jste mě nakopnout (správným směrem ;-) ne do za*ku ;-) )?

Předem moc děkuji za jakoukoliv radu.

Tomáš Fronk
mailto:froncin na seznam.cz
ICQ: 146281124