fresco

Dusan Zatkovsky dusan na printsoft.cz
Čtvrtek Říjen 16 09:09:53 CEST 2003

Dne st 15. říjen 2003 11:08 jste napsal(a):
> Dňa St 15. Október 2003 08:23 ste napísali:
> asi som hladal na dost spatnych miestach :))
>
> skoncil som na tom ze ked som to spustil tak program nic nerobi
> len waituje na dalsom riadku, nezmeni sa ani len textovy rezim
> konzoly.

No ja som sa pozrel na ich web a z toho co som vycital som vytusil, ze
je to cele robene ako klient-server a ze klient ma tusim inu binarku
ako server, nie? Takze moj nazor je ten, ze sa pusti server, ktory
waituje na klienta. Cize treba este najst klienta a pustit ho.

Mozno sa ale mylim, potom sa ospravedlnujem.

P.S.s fresco som v zivote nerobil, len som si pozrel web.

--

S pozdravom,
Dusan Zatkovsky