Ako na rozdielne HW adresy pre virtualne inerfejsy? (fwd)

Michal Kubecek mike na mk-sys.cz
Čtvrtek Říjen 16 11:47:01 CEST 2003

On Thu, Oct 16, 2003 at 11:12:26AM +0200, Marek Antozi wrote:

> ale v tomto pripade su prave skuesnosti to co sa rata. ip poskytuje rovnaky
> vysledok ako ifconfig, t.j. prikaz `ip link set eth0:0 address ?.?.?.?.?.?'
> nastavi rovnaku HW adresu pre eth0 a ostatne eth0:*.

Znovu zopakuji to, co už jsem vám odpověděl jednou. Příkaz 'ip' nepracuje
s žádnými virtuálními rozhraními. Ve skutečnosti s nimi nepracuje ani jádro,
takže žádné virtuální interfacy neexistují. Je to pouze (částečná) emulace,
aby bylo možné používat dál příkaz 'ifconfig' se stejnou syntaxí.

                                                              Michal Kubeček