Scanner Astra 2000P a REDHAT 9

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 16 14:49:05 CEST 2003

> Zdravím všechny,
  Zdravim,

> obracím se na Vás s prosbou o pomoc.
>
> Nainstaloval jsem si doma RH9, skenner jsem nakonec pomocí man sane
> nakonfiguroval, ale nedaří se mi ho nakonfigurovat jako síťové zařízení,
> podle man by to měl umět, ale ztratil jsem se v konfiguraci.
  Takze:

  a) pridej radek:
      sane            6565/tcp
     v souboru /etc/services
  b) v souboru /etc/sane.d/dll.conf odkomentovat radek s net
  c) do souboru /etc/sane.d/net.conf pridej jmena stroju na ktere se budes
pripojovat (i localhost)
  d) chkconfig sane on

> Mohl by mi někdo poradit? Případně poslat config souborů tak jak by měli
> být.
>
> Pc mám doma a tam není přístup na net ;-(.
>
> Zároveň bych Vás poprosil o pomoc s nastavením skenneru pro všechny usery.
>
> Pod rootem mi to jede, ale pod mým profilem ne... Myslím, že je to způsobené
  Presne tak,

> přístupovým právem na /dev/parport0 ale netuším, jak to nastavit...
  Nestarej se o to, tim ze scaner pojede sitove tak ostatni uzivatele
uvidi scanner na siti (localhost).

> Plus netuším jak zhasínat světlo skeneru. V man sane-umax_pp nebo man
> sane-umax jsem našel jak to udělat, ale nějak mi to nejde.
  Mno, bud zkusit ty volby, nebo reportovat ze to nejede...
  Ja tusim jak: vypinac nebo zasuvka ;-)

> Mohli by jste mě nakopnout (správným směrem ;-) ne do za*ku ;-) )?
  hehe, konec koncu, to je ale take spravny smer ne? (smer rovnou dopredu :-)

> Předem moc děkuji za jakoukoliv radu.
>
> Tomáš Fronk
> mailto:froncin na seznam.cz
> ICQ: 146281124
  S pozdravem,
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz