driver pro ORINOCO RH9

Čtvrtek Říjen 16 15:55:51 CEST 2003

On Thu, Oct 16, 2003 at 01:19:35PM +0200, kremenak wrote:
> Mám připojení přes airlink. Mam kartu Orinoco Silver a redukci do ISA Slotu.
> Nainstaloval jsem RH9 a nejde odesílat větší soubory (zhruba  od 50kB výše).
> Proces odesílání probíhá tak, že se komunikace rozběhne, ale během odesílání
> vytuhne (relace nikoli server, ani nespadne ostatní komunikace).  Používám
> driver orinoco_cs. Příjem je bez sebemenší chybičky. Při měření signálu
> pomocí Win. jsem zjistil, že na straně access pointu silně kolísá signál, ale
> z win komunikace funguje.  Má někdo návod na řešení?

silu signalu vyctete v Linuxu pomoci prikazu iwconfig. Hledejte dve
cisla oddelena lomitkem (napr. 15/92). Cim bude 1. cislo vetsi, tim je
signal lepsi.

Mozna by pomohlo snizeni MTU, ale pak muzete mit potize pri spojeni s
nekterymi servery (ebay, hotmail apod).

Takze lepsi bude snizit utlum (zkraceni svodu od anteny), zvetseni
anteny nebo otoceni anteny do smeru, ktery bude poskytovat lepsi prijem.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz