Scanner Astra 2000P a REDHAT 9

Tomáš Fronk froncin na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 16 16:12:46 CEST 2003

> Ještě si budu dneska hrát s mplayer. A pak už budu spokojený ;-)
  Co s mplayerem? Ten by mel byt docela v pohode :=)

Možná pro UX profíka, já se s tím učím ;-) Pomalu ale jistě ;-)

Řeknu to asi následovně, doma nemam net, všechno si stahuju v praci po
večerech, pak s tím letím dom a tam zjistím, že to a to je špatná verze...

Tím mé bádání pro ten den končí a druhý den stahuju zase kus a tak nejak se
to opakuje do nekonečna...

Pak si tak rozvrtam UX že ho reinstaluju a jede to cele znova... ;-)

Nemáte náhodou po ruce postup na ten MPLAYER (ideální jeden RPM balík i s
CODECs), stáhl jsem si všechno co je potřeba z netu
(http://ftp.falsehope.com/home/rathann/mplayer/) a mám teď snad vše... Ale
jak se znam ;-)

Ale to bych neřešil v konfeře.

Pěkný den