POP3 pres SSL

David Jez dave.jez na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 16 18:34:44 CEST 2003

On Thu, Oct 16, 2003 at 05:47:27PM +0200, Dalibor Kouřil wrote:
> Zdravim vsechny, mam takovy maly problem a nevim jak ho vyresit. Stahuji
> postu pres SSL a klient (MS Outlook) mi hlasi tuto hlasku, kterou musim vzdy
> odklepnout Ano. Co bych mel udelat, aby to nehlasilo ?
  Nakopat utlouka do patricnych mezi... a pouzit neco inteligentniho.

> -
> Server, ke kterému jste pripojeni, pouziva zabezpecovaci certifikat, ktery
> nelze overit.
> Certifikacni retez byl zpracovan spravne ,ale byl ukoncen v korenovem
> certifikatu, ktery nema duveru
> zprostredkovatele duveryhodnosti.
> Chcete dale pouzivat tento server ? Ano X Ne...
> -
>
> Certifikat jsem si generoval na svem serveru, vse probehlo OK. Asi pro MS
> muj server neni duveryhodny,
  Presne tak, m$ proste nechape, ze CA je pro vetsinu uzivatelu
obtezujici prezitek. Pokud mam maly server, nehodlam platit nejake CA :-)

> ale jak ho duveryhodnym udelat ?
  Vybavit se packetem penez a zajit za CA :-) Nebo hlasku ignorovat.
Nebo pouzit mozillu.
  Mozilla rve jenom pokud nesouhlasi hostname... jinak pokud clovek
rekne ze ho ma pouzivat porad tak ho pouziva porad.

> Diky za radu
>
> Dalibor Kouril, SORBI a.s.
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na eva.fit.vutbr.cz